11 September 2017

Taaruf

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera buat pembaca entri saya sekalian.
Alhamdulillah, terima kasih kerana sudi singgah di bloshop saya
Sebelum itu, saya perkenalkan diri saya.
Tak kenal maka tak Cinta

Nama diberi Nur Hamimah boleh panggil Amie.
Kepakaran saya ialah untuk memastikan Muslimah di luar sana Cantik patuh syariat.
Boleh add saya di facebook.

www.facebook.com/nurhamimah2801

Kami juga ada Page yang menjual pelbagai jenis jubah dan tudung labuh.
Tudung Labuh boleh dibeli secara borong dan retail.
Tudung labuh mampu milik.
Tudung labuh murah

www.facebook.com/mazayaabayaconcept
Boleh follow ye.

Ha! siapa ada instagram?
boleh follow @mazayaconcept dan @hamnahhijab

Saya juga boleh guide anda untuk jadi cantik dengan Furaiha.
Kenal Furaiha tak?
Kalau tak kenal nanti kita kenal ya.

Sekian,
Jangan lupa komen di bawah ya.

No comments:

Post a Comment

MazayaAbaya © . Designed by MaisarahSidi.com